Strikkeopskrifter

Hos 123knit.dk har vi strikkeopskrifter til børn, voksne og hjemmet. Du kan finde såvel betalte som gratis strikkeopskrifter i vores udvalg. Vi har b.la strikkeopskrifter fra Jo Sharp, Filcolana og Petiteknit.


Gratis strikkeopskrifter

En stor del af vores strikkeopskrifter og hækleopskrifter er helt gratis at downloade! Du ligger blot varen i kurven og følger en almindelig checkud procedure, og så får du helt automatisk adgang til at downloade opskriften som PDF fil.

Filcolana strikkeopskrifter

Udover at vi tilbyder hele Filcolanas sortiment af garn - i alle farver - så har vi også deres strikkeopskrifter til hele familien. Flere af opskrifterne har Luise lavet i sin tid, da hun arbejdede for Filcolana. Disse strikkeopskrifter fra Filcolana, kan du også enten købe eller downloade gratis.

Jo Sharp strikkeopskrifter

Den australske designer Jo Sharp har sammensat flere serier af strikkeopskrifter i højeste kvalitet. I udvalget fra Jo Sharp er der strikkeopskrifter til både ham og hende. 123knit.dk er i Danmark eneste forhandler af Jo Sharp, og det er vi meget stolte af!

Strikkeopskrifter til alle årstider

Uanset om man ny eller garvet strikker, så har vi strikkeopskrifter til alle årstiderne. Vælg blandt sweatere, cardigan, jakker, huer, vanter, sjal, tørklæde, halsrør og mange andre typer strikkeopskrifter. Der står skrevet hvilket garn vi forslår man benytter, men er der en bestemt opskrift man eksempelvis ønsker at strikke til andet brug, end det garn som medfølger, så man kan nemt selv finde lige præcis den garn man ønsker at benytte.

Strikkeopskrifter til børn og baby

Der findes ikke noget bedre end at forkæle de nye små i vores familier, med flotte og hjertevarme hjemmestrik! Vi har et rigtigt fint udvalg af strikkeopskrifter til de mindste, som tager udgangspunkt i bæredygtighed og allergivenlige koncepter. Flere af vores strikkeopskrifter til børn, kan laves i forskellige størrelser efter alder.